CASE STUDY: EPI

Hoe blijven we deals sluiten in deze digitale tijd? Dit vroeg maakbedrijf EPI – Industrial Automation uit Etten-Leur zich onlangs af.

Over EPI

Als industrieel automatiseerder biedt EPI zowel machinebouwers als productiebedrijven een passende besturingsoplossing voor uiteenlopende machines en systemen.

De uitdaging

CARLO DE KOK VAN EPI:

“Zoals zoveel maakbedrijven hadden we een website, maar zonder merk- en meetbaar resultaat. Tijd voor verandering… maar wat werkt? En wie pakt dit op?”

FRANK EN TIM VAN TEUN:

“Samen met EPI bepaalden we het doel én het gewenste resultaat. De strategie werd vastgelegd en omgezet in concrete acties: van de ontwikkeling van een nieuwe website, het creëren van content tot het analyseren van data.”

Het resultaat

De informatie die marketing oplevert geeft het salesteam van EPI een flinke voorsprong. Dit zorgt dagelijks voor nieuwe contacten, kansen én opdrachten.

Koersgesprek