DE TOEKOMST VAN HET NEDERLANDSE MAAKBEDRIJF


De toekomst van de Nederlandse Maakindustrie is uiterst turbulent te noemen. Maakbedrijven staan de komende jaren immers voor vele uitdagingen.

Personeelstekort, verduurzaming, de onvoorspelbare markt…

 

DE ALLERGROOTSTE UITDAGING?


Die zit ‘m niet in de producten die u maakt, maar in de wijze waarop u deze ‘aan de man brengt’. Ondernemers, adviseurs en onderzoekers zijn het er allemaal over eens: het wordt steeds lastiger om ‘de deal te sluiten’.

We leven en werken in een digitaal tijdperk, waarin de ontwikkelingen razendsnel gaan. Om de toekomst veilig te stellen en concurrenten voor te blijven, is het cruciaal om mee te bewegen.

Want ook hier geldt: stilstand is achteruitgang.

DOWNLOAD DE WHITEPAPER

 

OVER DUURZAME GROEI EN HET SLUITEN VAN DE DEAL
 

"De whitepaper sneed hout en gaf blijk van praktijkkennis. Een kritische blik die is gestoeld op nuchterheid, betrokkenheid en kennis van zaken. Dát heb je nodig in de Maakindustrie."

 

Joost van Aaken, Managing Director van ARODO (OEM).
 

© TEUN - Marketing Maakindustrie.