Expertise
maakt hét verschil

Marketing voor de Maakindustrie is een bijzondere discipline. Zo bijzonder, dat we ons er volledig in hebben gespecialiseerd.

Verstand van zaken

De Maakindustrie blinkt uit op het gebied van innovatie, engineering en productie. Maakbedrijven hebben echter steeds vaker moeite met het genereren van new business. TEUN laat hen beter zakendoen.

We maken OEM’s en producenten commercieel toekomstbestendig door hun acquisitieproces te moderniseren. Het resultaat: de juiste leads, betere orders en meer omzet.

Dat doen we door ons grondig te verdiepen in uw bedrijf en uw markt. Op basis van onze jarenlange praktijkervaring bij tal van bedrijven in de Maakindustrie, werken we vervolgens samen met u aan een gestroomlijnd commercieel proces.

Dat doen we vooral door focus aan te brengen, doelen te stellen en continue te verbeteren. Alleen dan boek je immers duurzaam succes.
 

100% onafhankelijk

De meeste marketingbureaus zijn niet geheel belangeloos. Ze hebben immers baat bij de ontwikkeling van uw marketingmiddelen. TEUN pakt het anders aan: wij hebben geen enkel ander belang dan u onafhankelijk en transparant het beste te adviseren.

  • Uitsluitend voor de maakindustrie
  • Ruim tien jaar praktijkervaring
  • Kennis- en datagedreven
  • Focus op de lange termijn
  • Resultaatgerichte aanpak

Filosofie van TEUN

Tim
van der Aa

Bedachtzaam, gestructureerd en punctueel. Klanten vinden in Tim vaak een klankbord, omdat hij als geen ander hun uitdagingen doorziet en erkent.

Aandachtsgebieden:
Strategie, Coördinatie, Data-analyse, Procesoptimalisatie en Leadkwalificatie.
 

Linkedin profiel
Frank
Jochems

Welbespraakt en uitgesproken tegelijk. Samen met zijn doelgerichtheid en adequate aanpak zorgt Frank voor doordachte daadkracht die klanten zo waarderen.

Aandachtsgebieden:
Strategie, Concept, Communicatie, Creatie en Coördinatie.
 

Linkedin profiel
Jelle
van den Elzen

Dienstverlener pur sang. Jelle neemt met zijn loyale en klantgerichte houding klanten veel uit handen. Daarnaast valt hij op met zijn nuchtere houding en zijn leergierigheid.

Aandachtsgebieden:
Management, Beheer en uitvoering, Data-analyse en Leadkwalificatie.
 

Linkedin profiel